779

 .

 دی  پدر  جای  تو  ز من  پرسید ؛  

"بیدل" از "بی نشان" چه گوید باز !؟! 

.  

باور کنند یا نه ... 

مطمئنم نقش رخت بر پیشانی ام بود آنگاه که باشتاب و به اندک سلامی بر ما گذشت و ناگه به تأنی و تأمل بازپس آمد که: " ندیدی شان ؟ " 

و من منگ و لال از غوغایی که در درونم پنهان انگاشته بودم و از چشمانم به رسوایی زده بود ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
shler سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 12:21

نفرین بە خواب کە انسان را بی قرار می کند.

آهنگ 'تو خیلی دوری' از گروه بمرانی

مرحبا خواب که پناهِ بی پناهان است و امید داغداران برای دیدار یار و وصل دلدار

آهنگ "دیوار" از فرزاد فرخ

shler سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 11:15

آمده بودم که ببینم. مطمئن بودم که هستی
از کنارت رد شدم ،برگشتم و دیدمت، دور بودی
دورررر

به مهر، به مهرمان ، به مهربانی سوگندکه میدانستم می آیی ...
من که به دیدار تو آمده بودم...تو چرا آمدی ؟ آمدی چه را ببینی؟ آمدی که را ببینی ؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.